liliom-léptű halott esélyek

2015.02.22 20:11
 
liliom-léptű halott esélyek
 
/anyámnak/                                                                                                                                          
...mert gyűlöltél, a liliom-léptű lányt 
bennem önként megöltem, és újakat
kerestem közben, akik majd ezután
helyetted sem szeretnek, és magamba
 
halt értük a rózsa-léptű gyenge nő, 
de rám emelt kezem Isten lefogta,
és a felnőtt, gabona-szőkén termő 
anya túlélte bent pusztításomat,
 
belőlem lépett az élet előre,
jövőbe véstem kitartó déenes 
jelem, hozzám érkezett meg és tőlem
indult a lélek, Isten üzent velem; 
 
de tél lett, s ketten maradtam egyedül,
egy különös asszonnyal bent, ki halott
én-ek esélyeit hordja legbelül,
- kriptája óvja fagyott sors-magzatom;
 
 
 
 
 
 
 

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode