Egymagam

2015.01.09 22:23
 
Pálházi Éva - Egymagam
 
 
Énre váltottam hiányodat, magammal 
görgetem, szkarabeusz, a szent ostoba
rovar, jövő petéket érlelő salak
múlt galacsinba zárva, őrzi biztosan;
 
rázós felkutatásodat veszélytelen 
magányra elcseréltem, új kudarcaim
kockázata hét lakatra zárt, szemembe
gyógyírt szabadságom kétes malasztja hint;
 
titok maradtál mindörökre, lehet, egy 
másik élet forgatókönyvébe tévedt
a közös végzet, ámító védelem lett
rácsaimból, már lekéstem érkezésem;
 
"egymagadban jársz?"- kérdi Isten - "ott kint vár 
rád a Társ" s ha megrázom bilincsem, itt bent 
a "neked már úgyse" vad érve rám kiált,
s hűen visszaránt a lánc félelmeimhez.
 
 
*
 
Utóirat
 
*
 
 
Tehozzád szóltam, Ismeretlen Herceg, de
megmentésem, kérlek, ne tervezd, vadrózsa 
látomásokon kinőtt tövis hegye lett
kétkedésem, énné változott a rokka
 
átok, mi rám takarta százéves álmom,
sajog szúrós sövényem mindkét oldala,
könnyen véred veszi, vakmerő barátom,
a gonosz boszorka belém bújt démona.
 
 
 
 

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode