Pálházi Éva - 'Я к вам пищу' - nyílt levél az egóhoz

2016.01.09 19:24

"Я к вам пищу – чего же боле?" - "Én írok levelet magának -
Kell több?" - ahogyan Tatjána mondja Puskin Anyegin-ében.
Igen, és amíg írok, egyre jobban megismerem a viselkedésedet és a szokásaidat. 
Tehát komolyra fordítom a szót, olyan józansággal írok, amilyent ez a téma megérdemel.
 
Elkezdhetem egy személyes tapasztalattal?
 
Egy sötét novemberi reggelen, 2014-ben, felébredtem és egy komplett angol verset találtam a fejemben. Az elképesztő ajándék teljesen indokolatlan volt. Több, mint negyven éve, hogy a középiskolában tanultam egy kevés angolt és a csekély tudásom teljesen el is halványodott az évtizedek során.
Szerencsére már megtanultam, hogy ne keressem az okokat, egyszerűen csak elfogadjam és élvezzem a szellem meglepetéseit. 
Leírtam az 'ajándék' verset, lefordítottam magyarra és azonnal fel is töltöttem a poet.hu verses weboldalra. 
Hamarosan megérkeztek a hozzászólások is.
A legerősebb hang először a magyar fordításomba kötött bele, majd pedig az angol változatot kifogásolta. Végül felszólított, hogy az ő utasításai szerint írjam át az én kis áldott, szellemi gyermekemet! Majd pedig az a nagy hang, látva az én türelmes ám hajthatatlan ellenállásomat, kitiltott a weboldaláról.
Blokkolta a hozzáférésemet, mintha legalábbis rejtőzködnie kellene, mintha számára veszélyes lennék.
 
Hosszú hónapokig tűnődtem ... és nem értettem.
 
Ki a támadó és ki az áldozat?
Miért menekül el egy agresszor és miért akar láthatatlanná válni?
Vajon én mit tettem?
És a válasz megérkezett, köszönöm, Istenem!
Ez az esemény megismétlődött az allpoetry.com angol nyelvű verses oldalon is. 
Valaki, aki a provokáló, személyeskedő írásai célpontjául választott és megpróbált  bevonni engem is a drámai játékba, igen, ez a valaki, látva a néma ellenállásomat - végül blokkolta a hozzáférésemet, kitiltott a weboldaláról.
 
És én megvilágosodtam!
 
Igen az ego megrémül amikor nem tudja manipulálni, ellenőrizni és kívülről irányítani a kiválasztott célpontját. 
Igen, amikor a jól bevált módszerek, a manipuláció és provokáció csődöt mond, akkor az ego - a gonosz, a Sátán, a negatív erő vagy nevezhetjük bármiképpen - az ego félni kezd és el akar rejtőzni, elmenekülni. 
Félelem - a félelem az ego egyetlen válasza az élet eseményeire. 
Mindannyian ismerünk olyan embereket, akik úgy dicsekednek a félelmeikkel, mintha az érdem volna.
Mindig félni valamitől, táplálni és reklámozni a félelmet - ez egy nagyon közkedvelt és divatos emberi viselkedés. Szomorúan sok energia lett a negatív erőnek adva. A mi saját életenergiánk.
A személy, aki letilt engem, majd pedig fél tőlem, aki meglapul és a rejtekhelyéről írja a hozzászólásait, ez a személy már elvesztette a spirituális erejét - igen, önként odaadta mindet az egónak.
Ez az a mód, ahogyan a mennyei áldott, csodálatos emberi lények rabszolgává válnak. 
A negatív erő rabszolgájává.
Az ego rabszolgájává.
És, ha valaki nem hajlandó félni?
A társadalom bizony nem szereti az eredetiséget, amikor egész iparágak épülnek a félelemre. 
Bátorság kell a kijelentéshez - Én semmitől sem félek!
És igen, én veszélyes vagyok!
Veszélyes vagyok az összes egóra. 
 
Köszönet érte neked, Istenem!

Pálházi Éva



 
Angol eredeti
 
en-vagyok09.webnode.hu/news/ya-k-vam-pishchu-open-letter-to-the-ego/

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode