Pálházi Éva - Biztos vagy benne?

2015.11.23 21:42
 

 

„Egyszer régen én, Csuang Csou azt álmodtam, hogy pillangó vagyok, csapongó pillangó, amely szabadnak és boldognak érzi magát, s mit sem tud Csouról. Hirtelen azonban felébredtem, és íme, én voltam az, a valóságos Csou. Most aztán nem tudom, vajon Csou álmodta-e, hogy pillangó, vagy talán a pillagó álmodja éppen, hogy ő Csou?"
 
Csuang Csou
 

Tegnap fölébredtem és balkezes voltam. Írásnál a tollat, étkezésnél az evőeszközt örömmel fogtam a bal kezembe.
Teljes embernek éreztem magam.
Igen, ez a személy az, aki én vagyok!
 
Ma fölébredtem és jobbkezes voltam. A tollat íráskor, a kanalat ebédnél a jobb kezembe fogtam.
Egészen tökéletesen éreztem magamat.
Igen ez az a személy, aki én vagyok!
 
Mi az oka?
Mi hajt engem, amikor felváltva, hol egyik, hol másik agyféltekémet, az egész, komplex tudásnak hol egyik, hol másik részét használom?
Ez a személy ugyanaz?
Érzed a kétségeket?
Érzed a bizonytalanságot?
Nézzél, barátom, nézzél a tükörbe most!
Biztos vagy a létezésedben?
Biztos vagy benne, hogy az arc, aki visszanéz rád, ugyanannak a személynek az arca, akit tegnap láttál a tükörben?
Az, akit harminc éve láttál?
Ugyanaz, akit anyukád látott megszületésedkor?
Biztos vagy benne, hogy ma ugyanabban a valóságban ébredtél fel, amelyikben  tegnap elaludtál?
Biztos vagy benne?
 
Biztos ... ?
 
Semmi sem biztos!
Hol van A valóság?!
Hol van az etalon, a viszonyítási alap?
Mihez képest akarod megállapítani a biztos pontot?
A biztos pont egy nemlétező mentőcsónak, és miközben sodródsz a víziók folyójában, te, barátom, próbálsz belekapaszkodni. 
 
Engedd el!
 
A te biztos materiális valóságod nem több, mint a kvantum húrok energiája, pusztán a mágneses mező rezgése. 
A te érzelmekkel feltöltött gondolataid hozzák létre a szükséges sűrűséget ... és az energia manifesztálódik, megnyilvánul, anyagi formát ölt. 
Minden döntésed és választásod párhuzamos valóságokat hoz létre.
Minden elképzelt víziód létezik valahol, egy lebegő realitásban, és mind képesek anyagi valósággá válni a képzeleted érzelmi energiája által ... és a tested az újabb és újabb anyagi valóságok díszletei között dolgozik.
Balkezes vagy, jobbkezes vagy, megbetegszel vagy meggyógyulsz ... miközben megváltoztatod a "színpadi jelenetek" érzelmi utasításait.
 
Nincs garancia az állandóság biztonságára.
Nincs garancia ...  nincs állandóság ... nincs biztonság.
Állandó változás - ez az egyetlen bizonyosság.
 
Te vagy, barátom,  Csuang Csou, és te vagy a pillangó is, és te vagy az energiaháló összes csomója ... a különböző csomók, ahol az összetartó valóságaid szálai találkoznak.
 
Saját magad paradoxonja vagy.
Az állandó változás, amely stabilitásra vágyik, állandó változás mely nincsen tudatában a saját, folytonos átalakulásának. 
 
 
Pálházi Éva
 

Angol eredeti
en-vagyok09.webnode.hu/news/are-you-sure/
 
 
 
 
 

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode