6.) I Am - Én Vagyok

2014.11.26 17:08

24.11.14

This is something different, this is joy-music, I feel! 

Úgy érzem, ez most valami más, ez örömzene!

Eve Pálházi - I Am
 
I am the child of high Mountains, 
daughter of magical Moon,
sister of eternal Oceans, 
that's me - the Wind's particular smooth;
 
I shine in colours of Rainbow,
and I'm flying up to the brilliant Sky,
during the monsoon rainfall,
I'm crying clear Waterdrops from my own heart;
 
Yes, I am the dazzling Sun's lover, and
gallop with the Forest's wildlife,
also I roll the slow River sand,
and strew Stars to the heavenly night sky;
 
my voice beats with indian drums, 
I sing whales' undersea song,
I play the instrumental life,
in me, music of galaxies is born;
 
that's me, a part of Mother Nature,
a tiny figure of Creation,
but God whispers deeply my soul-in,
there's no one else, only He knows me.
 
 

***

 
 
Pálházi Éva - Én Vagyok
 
Én a hegyvidék gyermeke vagyok, a
bűvös Holdanya égi leánya,
húga a végtelen óceánnak,
én vagyok az - mikor a szél simogat;
 
ott fénylek a szivárvány színeiben,
felszállok égi kék-ragyogáson,
nyílt szívemből - ha monszuntól ázom -
én fájok a tiszta eső cseppjeivel;
 
szerelmem lett a vakító Nap, igen, 
én inalok erdők vadjaival,
a lusta folyam is engem ringat,
csillagporom az éji égre hintem;
 
Indián dobokon lüktet a vérem,
tengermélyen velem énekelnek
a cetek, a galaktikus zene
énbennem születik hangszeres létre;
 
apró része az Anya Természetnek,
ez vagyok én, lényem oly picinyke,
de lelkemben nekem suttog Isten,
senki más nincsen, csak Ő ismer engem.
 
 
/saját vers saját fordítással/
 
 

© 2014 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode